Medzi šestnástimi víťaznými značkami sa znovu objavuje aj firma HELUZ. Prinášame krátky rozhovor s jej generálnym riaditeľom Janem Smolou:
Aké skúsenosti si odnášate z dlhšie ako rok trvajúcej krízy spôsobenej pandémiou?
Každá kríza núti podniky hľadať skryté rezervy a vybičovať sa k lepším výkonom a ani táto nie je výnimkou. Pomohla nám preveriť naše IT systémy, nutnosť prevedenia veľkej časti zamestnancov na home office bola výzvou a my sme veľmi radi, že sme to dokázali zvládnuť v rekordnom čase. Tiež ukázala, že môžeme byť na našich zamestnancov hrdí a že sa o nich môžeme oprieť práve v čase krízy. Keď to teraz spätne analyzujeme, ukazuje sa totiž, že výkon našich ľudí nijako nepoklesol ani pri práci online a že teda ich pracovná morálka neutrpela ani v čase voľnejšieho režimu. Za to im patrí veľká vďaka, veľmi si to vážime.
Do programu Czech Best Managed Companies ste sa prihlásili druhýkrát - čo nového si odnášate tento rok?
Áno, prihlásili sme sa znova a to najmä preto, že sme si chceli overiť, že získané ocenenie vieme obhájiť, že to nebola súhra náhod. Veľmi sadíme na transparentnosť a kontinuitu nielen smerom k zákazníkom a dodávateľom, ale aj dovnútra firmy, preto pre nás bolo veľmi dôležité obstáť. Závery plynúce z prvého ročníka sme brali vážne a intenzívne pracovali na zlepšovaní vymenovaných oblastí, snáď aj preto bol náš cieľ naplnený. To, čo si z tohtoročného ročníka odnášame, je jednoduché, utvrdili sme sa v tom, že je stále priestor na zlepšovanie. Nie že by sme to nevedeli, ale opakovanie je matka múdrosti, a tak sa tým snažíme riadiť.